Elevii se plâng că nu fac față volumului mare de teme în școala online. Totul, în timp ce Monica Anisie, ministrul Educației și al Cerceării, tocmai a anunțat că încurajează din plin această metodă de învățământ.
În cadrul unui interviu prin Skype la Digi24, unul dintre membri Consiliului Elevilor a declarat că foarte mulți elevi se plâng de fluxul mare de teme pe care le au în această perioadă la școala online. Totodată, membrul CE nu este de acord cu noile măsuri evidențiate de ministrul Educației. ”Elevii nu pot să intre după toată această perioadă direct în examen, fără să învețe cu profesorii”.
Totodată, ministrul Educației a asigurat că a început deja să cumpere tablete pentru toți elevii din zonele dezavantajate. În contextul în care nu se cunosc foarte multe detalii despre durata pandemiei, în fiecare zi, oficialii din Ministerul Educației încearcă să ia măsuri pentru a-i ajuta pe elevi și profesori, în aceste zile grele. Cel mai recent act normativ în acest sens vizează desfășurarea online a cursurilor din învățământul preuniversitar.
CITEȘTE ȘI: Trei tineri au fost prinși la furat și s-au ales cu amendă pentru că nu aveau declarația
În urmă cu câteva ore, ministrul Educației a anunțat că probele scrise ale evaluării naționale și bacalaureatului ar putea fi organizate în iulie, iar subiectele nu vor cuprinde programa aferentă semestrului al doilea. Data depinde însă de evoluția pandemiei de coronavirus în România, a adăugat ea.
„Am recomandat realizarea de lecții suport online și suntem conștienți că mai există comunități în care accesul la tehnologie e dificil. Am realizat un parteneriat cu televiziunea publică, am început să obținem tablete pentru comunitățile defavorizate. În ultima perioadă am avut consultări cu partenerii ministerului – elevi, studenți, părinți, sindicate, consiliul rectorilor. Am agreat măsurile care se impun odată cu reluarea cursurilor și finalizarea anului școlar 2019-2020”, a declarat Monica Anisie.
CITEȘTE ȘI: ROMÂNIA | Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu peste 30% față de 2019.